blackpink

وبلاگ کامل BLACK PINK کنسرت ها و اهنگ ها و M/V ها

blackpink

وبلاگ کامل BLACK PINK کنسرت ها و اهنگ ها و M/V ها

blackpink

لطفا دنبال کنید
هر درخواستی دارید بگید

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات

شروع

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۵۰ ق.ظ

سلام بچه ها

من ریحانه هستم

امیدوارم بتونیم با هم بلاگ خوبی داشته باشیم

هر درخواستی دارید زیر این پست بگید تا ااز بلک پینک بزارم براتون

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۵
reyhaneh blink

نظرات  (۳)

خب میشه برنامه خانه بلک پینک رو کامل بزاری؟

و عزیزم اگه کمک خواستی بگو در خدمتم

پاسخ:
هر 252 قسمت !!!!
خیلی زیاد هستن . فقط 2 قسمتشونو ذخیره کردم
چشم اگر شد حتما میذارم

عام ب پ هوس فقط ۱۲ قسمته (:

 

 

 

و عه اسمت ریحانه اس؟((:

پاسخ:
😃
اره ریحانه هستم (:

عزیزم می خوای برات قالبت و درست کنم ؟

پاسخ:
الان یک قالب برای ( شبیه ) به بلک پینک پیدا کردم میذارم ببینم درست میشه یا نه
مرسی